1
مدرس دانشگاه فرهنگیان و دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی، تهران، ایران
2
دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان، تهران، ایران
چکیده
پژوهش حاضر به منظور بررسی روایتهای یک آموزگارابتدایی در حوزه تدریس مجازی درس ریاضی در دوران همهگیری کووید-۱۹ انجام گرفت. روش پژوهش کیفی از نوع پژوهش روایی ومنبع دادههای پژوهش روایتهای دو سال تدریس درس ریاضی در مدارس غیرانتفاعی و دولتی بوده است. دادههای حاصل از روایتها به روش کُلایزی و با استفاده از نرمافزار مکس کیودا ۱۱ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافتهها نشان دادکه در تدریس ریاضی به صورت مجازی معلمان دارای مشکلات آموزشی و فناوری بوده اند اما میبایست با استفاده از سبکهای مختلف تدریس و ارتباط گیری پیوسته با والدین و دانشآموزان خلأهای ایجاد شده آموزشی را برای دانشآموزان و والدین به حداقل رسانند.
علی پور, محمد, قاسمی, سیدعلیرضا, & سالارصادقی, مهدی. (1401). تدریس مجازی درس ریاضی در دوران همهگیری کووید-۱۹: روایت تجارب یک آموزگار ابتدایی. پژوهش در آموزش ابتدایی, 4(8), 52-68.
MLA
محمد علی پور; سیدعلیرضا قاسمی; مهدی سالارصادقی. "تدریس مجازی درس ریاضی در دوران همهگیری کووید-۱۹: روایت تجارب یک آموزگار ابتدایی". پژوهش در آموزش ابتدایی, 4, 8, 1401, 52-68.
HARVARD
علی پور, محمد, قاسمی, سیدعلیرضا, سالارصادقی, مهدی. (1401). 'تدریس مجازی درس ریاضی در دوران همهگیری کووید-۱۹: روایت تجارب یک آموزگار ابتدایی', پژوهش در آموزش ابتدایی, 4(8), pp. 52-68.
VANCOUVER
علی پور, محمد, قاسمی, سیدعلیرضا, سالارصادقی, مهدی. تدریس مجازی درس ریاضی در دوران همهگیری کووید-۱۹: روایت تجارب یک آموزگار ابتدایی. پژوهش در آموزش ابتدایی, 1401; 4(8): 52-68.