نمایه نویسندگان

ا

  • استبرقی، مهدیه اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر مهارت تمرکز، سازگاری ‌اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 43-61]

ب

  • بهادری خسروشاهی، جعفر نقش هیجان های تحصیلی مثبت و منفی و کیفیت زندگی در مدرسه در پیش بینی شایستگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 85-100]

ج

  • جدیدی محمدآبادی، اکبر اثربخشی شن‌بازی‌درمانی بر بهبود روحیه علمی دانش آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 227-244]
  • جعفریان جزی، محمد بررسی پیشایندها و پیامدهای دوره‌های برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفه‌ای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]

د

  • دانشمند، علیرضا عوامل مؤثّر بر کارآمدی آموزشی و پژوهشی مبتنی بر فنّاوری معلّمان ابتدایی با تأکید بر توسعه مهارت‌های حرفه‌ای [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 22-42]
  • دهقان منشادی، منصور اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر مهارت تمرکز، سازگاری ‌اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 43-61]
  • دهقانی زاده بغدادآباد، فهیمه اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر مهارت تمرکز، سازگاری ‌اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 43-61]

ر

  • رستگاری، نرجس تأثیر الگوی مدیریّت آموزش در تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشجو معلّمان رشته آموزش ابتدایی: مطالعه آمیخته با رویکرد مثلث‌سازی داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 123-139]

ز

  • زینلی، بهروز عوامل مؤثّر بر کارآمدی آموزشی و پژوهشی مبتنی بر فنّاوری معلّمان ابتدایی با تأکید بر توسعه مهارت‌های حرفه‌ای [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 22-42]

س

  • سالاری چینه، پروین تأثیر الگوی مدیریّت آموزش در تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشجو معلّمان رشته آموزش ابتدایی: مطالعه آمیخته با رویکرد مثلث‌سازی داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 123-139]

ش

  • شاه حسینی، سعید کاربرد نقشه‌های مفهومی به‌عنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]

ص

  • صادقی، محمد تجارب زیستۀ معلّمان از طرّاحی و ارزیابی تکالیف دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 202-226]
  • صباغیان، زهرا بررسی پیشایندها و پیامدهای دوره‌های برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفه‌ای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]

ط

  • طهماسبی، پریسا کاربرد نقشه‌های مفهومی به‌عنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]

غ

ف

  • فرزان مهر، فروغ نقش هیجان های تحصیلی مثبت و منفی و کیفیت زندگی در مدرسه در پیش بینی شایستگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 85-100]
  • فرمهینی فراهانی، محسن تجارب زیستۀ معلّمان از طرّاحی و ارزیابی تکالیف دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 202-226]

م

  • معظمی، مجتبی بررسی پیشایندها و پیامدهای دوره‌های برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفه‌ای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]
  • منصوری، سیروس کاربرد نقشه‌های مفهومی به‌عنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]
  • موسی پور، نعمت اله واکاوی چالش‌های نو معلمان آموزش ابتدایی در انطباق برنامه‌های درسی با شرایط واقعی کلاس درس: بر اساس تجارب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 62-84]
  • مولازینالی، مهسا واکاوی چالش‌های نو معلمان آموزش ابتدایی در انطباق برنامه‌های درسی با شرایط واقعی کلاس درس: بر اساس تجارب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 62-84]
  • میرعرب رضی، رضا طراحی و ارزیابی مدل‌های راهبردی برای موفقیت انتقال دانش‌آموزان ابتدایی به مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-21]

ن

  • نامداری پژمان، مهدی ارزشیابی اجرای آزمایشی بسته تربیت و یادگیری کتاب درسی کار و فناوری پایه ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 101-122]
  • نظری، شهرام شناسایی الگوهای آموزشی معلّمان در تدریس درس تربیّت‌بدنی در مدارس چندپایه کشور [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 140-159]