ا
-
استبرقی، مهدیه
اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر مهارت تمرکز، سازگاری اجتماعی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 43-61]
ب
-
بهادری خسروشاهی، جعفر
نقش هیجان های تحصیلی مثبت و منفی و کیفیت زندگی در مدرسه در پیش بینی شایستگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 85-100]
ج
-
جدیدی محمدآبادی، اکبر
اثربخشی شنبازیدرمانی بر بهبود روحیه علمی دانش آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 227-244]
-
جعفریان جزی، محمد
بررسی پیشایندها و پیامدهای دورههای برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفهای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]
د
-
دانشمند، علیرضا
عوامل مؤثّر بر کارآمدی آموزشی و پژوهشی مبتنی بر فنّاوری معلّمان ابتدایی با تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 22-42]
-
دهقان منشادی، منصور
اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر مهارت تمرکز، سازگاری اجتماعی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 43-61]
-
دهقانی زاده بغدادآباد، فهیمه
اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر مهارت تمرکز، سازگاری اجتماعی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 43-61]
ر
-
رستگاری، نرجس
تأثیر الگوی مدیریّت آموزش در تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشجو معلّمان رشته آموزش ابتدایی: مطالعه آمیخته با رویکرد مثلثسازی دادهها [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 123-139]
ز
-
زینلی، بهروز
عوامل مؤثّر بر کارآمدی آموزشی و پژوهشی مبتنی بر فنّاوری معلّمان ابتدایی با تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 22-42]
س
-
سالاری چینه، پروین
تأثیر الگوی مدیریّت آموزش در تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشجو معلّمان رشته آموزش ابتدایی: مطالعه آمیخته با رویکرد مثلثسازی دادهها [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 123-139]
ش
-
شاه حسینی، سعید
کاربرد نقشههای مفهومی بهعنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]
ص
-
صادقی، محمد
تجارب زیستۀ معلّمان از طرّاحی و ارزیابی تکالیف دانشآموزان ابتدایی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 202-226]
-
صباغیان، زهرا
بررسی پیشایندها و پیامدهای دورههای برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفهای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]
ط
-
طهماسبی، پریسا
کاربرد نقشههای مفهومی بهعنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]
غ
-
غلامعلیتبار فیروزجایی، کبری
طراحی و ارزیابی مدلهای راهبردی برای موفقیت انتقال دانشآموزان ابتدایی به مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-21]
ف
-
فرزان مهر، فروغ
نقش هیجان های تحصیلی مثبت و منفی و کیفیت زندگی در مدرسه در پیش بینی شایستگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 85-100]
-
فرمهینی فراهانی، محسن
تجارب زیستۀ معلّمان از طرّاحی و ارزیابی تکالیف دانشآموزان ابتدایی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 202-226]
م
-
معظمی، مجتبی
بررسی پیشایندها و پیامدهای دورههای برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفهای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]
-
منصوری، سیروس
کاربرد نقشههای مفهومی بهعنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]
-
موسی پور، نعمت اله
واکاوی چالشهای نو معلمان آموزش ابتدایی در انطباق برنامههای درسی با شرایط واقعی کلاس درس: بر اساس تجارب فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 62-84]
-
مولازینالی، مهسا
واکاوی چالشهای نو معلمان آموزش ابتدایی در انطباق برنامههای درسی با شرایط واقعی کلاس درس: بر اساس تجارب فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 62-84]
-
میرعرب رضی، رضا
طراحی و ارزیابی مدلهای راهبردی برای موفقیت انتقال دانشآموزان ابتدایی به مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-21]
ن
-
نامداری پژمان، مهدی
ارزشیابی اجرای آزمایشی بسته تربیت و یادگیری کتاب درسی کار و فناوری پایه ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 101-122]
-
نظری، شهرام
شناسایی الگوهای آموزشی معلّمان در تدریس درس تربیّتبدنی در مدارس چندپایه کشور [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 140-159]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد