آ
-
آموزش ابتدایی
بررسی پیشایندها و پیامدهای دورههای برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفهای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]
-
آموزش ابتدایی
تأثیر الگوی مدیریّت آموزش در تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشجو معلّمان رشته آموزش ابتدایی: مطالعه آمیخته با رویکرد مثلثسازی دادهها [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 123-139]
-
آموزش ابتدایی
واکاوی چالشهای نو معلمان آموزش ابتدایی در انطباق برنامههای درسی با شرایط واقعی کلاس درس: بر اساس تجارب فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 62-84]
-
آموزش ابتدایی
ارزشیابی اجرای آزمایشی بسته تربیت و یادگیری کتاب درسی کار و فناوری پایه ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 101-122]
-
آموزش مجازی
بررسی پیشایندها و پیامدهای دورههای برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفهای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]
ا
-
ارزشیابی برنامه درسی
ارزشیابی اجرای آزمایشی بسته تربیت و یادگیری کتاب درسی کار و فناوری پایه ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 101-122]
-
اضطراب امتحان
کاربرد نقشههای مفهومی بهعنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]
-
الگوهای آموزش تربیّتبدنی
شناسایی الگوهای آموزشی معلّمان در تدریس درس تربیّتبدنی در مدارس چندپایه کشور [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 140-159]
-
الگوی برنامه درسی
شناسایی الگوهای آموزشی معلّمان در تدریس درس تربیّتبدنی در مدارس چندپایه کشور [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 140-159]
-
الگوی مدیریّت آموزش
تأثیر الگوی مدیریّت آموزش در تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشجو معلّمان رشته آموزش ابتدایی: مطالعه آمیخته با رویکرد مثلثسازی دادهها [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 123-139]
-
انتقال
طراحی و ارزیابی مدلهای راهبردی برای موفقیت انتقال دانشآموزان ابتدایی به مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-21]
ب
-
برنامه درسی
واکاوی چالشهای نو معلمان آموزش ابتدایی در انطباق برنامههای درسی با شرایط واقعی کلاس درس: بر اساس تجارب فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 62-84]
-
بستة تربیّت و یادگیری
ارزشیابی اجرای آزمایشی بسته تربیت و یادگیری کتاب درسی کار و فناوری پایه ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 101-122]
-
بهبود آموزش
بررسی پیشایندها و پیامدهای دورههای برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفهای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]
پ
-
پدیدارشناسی
واکاوی چالشهای نو معلمان آموزش ابتدایی در انطباق برنامههای درسی با شرایط واقعی کلاس درس: بر اساس تجارب فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 62-84]
-
پدیدارشناسی
تجارب زیستۀ معلّمان از طرّاحی و ارزیابی تکالیف دانشآموزان ابتدایی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 202-226]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر الگوی مدیریّت آموزش در تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشجو معلّمان رشته آموزش ابتدایی: مطالعه آمیخته با رویکرد مثلثسازی دادهها [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 123-139]
ت
-
تجربۀ زیسته
تجارب زیستۀ معلّمان از طرّاحی و ارزیابی تکالیف دانشآموزان ابتدایی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 202-226]
-
تکلیف شب
تجارب زیستۀ معلّمان از طرّاحی و ارزیابی تکالیف دانشآموزان ابتدایی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 202-226]
ج
-
جیورجی
تجارب زیستۀ معلّمان از طرّاحی و ارزیابی تکالیف دانشآموزان ابتدایی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 202-226]
ح
-
حمایت
طراحی و ارزیابی مدلهای راهبردی برای موفقیت انتقال دانشآموزان ابتدایی به مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-21]
د
-
دادهبنیاد
طراحی و ارزیابی مدلهای راهبردی برای موفقیت انتقال دانشآموزان ابتدایی به مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-21]
-
دانشآموزان
نقش هیجان های تحصیلی مثبت و منفی و کیفیت زندگی در مدرسه در پیش بینی شایستگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 85-100]
-
دانشآموزان
اثربخشی شنبازیدرمانی بر بهبود روحیه علمی دانش آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 227-244]
-
دانشجومعلّمان
بررسی پیشایندها و پیامدهای دورههای برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفهای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]
-
دانشگاه فرهنگیان
واکاوی چالشهای نو معلمان آموزش ابتدایی در انطباق برنامههای درسی با شرایط واقعی کلاس درس: بر اساس تجارب فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 62-84]
-
درس تربیّتبدنی
شناسایی الگوهای آموزشی معلّمان در تدریس درس تربیّتبدنی در مدارس چندپایه کشور [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 140-159]
-
درس علوم
کاربرد نقشههای مفهومی بهعنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]
-
دورههای برخط آزاد انبوه. (موک)
بررسی پیشایندها و پیامدهای دورههای برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفهای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]
-
دو نیمکرة مغز
اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر مهارت تمرکز، سازگاری اجتماعی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 43-61]
ر
-
روحیه علمی
اثربخشی شنبازیدرمانی بر بهبود روحیه علمی دانش آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 227-244]
-
روش تدریس
تأثیر الگوی مدیریّت آموزش در تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشجو معلّمان رشته آموزش ابتدایی: مطالعه آمیخته با رویکرد مثلثسازی دادهها [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 123-139]
س
-
سازگاری
طراحی و ارزیابی مدلهای راهبردی برای موفقیت انتقال دانشآموزان ابتدایی به مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-21]
-
سازگاری اجتماعی
اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر مهارت تمرکز، سازگاری اجتماعی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 43-61]
-
سنجش برای یادگیری
کاربرد نقشههای مفهومی بهعنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]
-
سنجش تکوینی
کاربرد نقشههای مفهومی بهعنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]
ش
-
شایستگی تحصیلی
نقش هیجان های تحصیلی مثبت و منفی و کیفیت زندگی در مدرسه در پیش بینی شایستگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 85-100]
-
شنبازیدرمانی
اثربخشی شنبازیدرمانی بر بهبود روحیه علمی دانش آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 227-244]
ف
-
فنّاوری
عوامل مؤثّر بر کارآمدی آموزشی و پژوهشی مبتنی بر فنّاوری معلّمان ابتدایی با تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 22-42]
ک
-
کارآمدی آموزشی و پژوهشی
عوامل مؤثّر بر کارآمدی آموزشی و پژوهشی مبتنی بر فنّاوری معلّمان ابتدایی با تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 22-42]
-
کار و فنّاوری
ارزشیابی اجرای آزمایشی بسته تربیت و یادگیری کتاب درسی کار و فناوری پایه ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 101-122]
-
کلاس درس
واکاوی چالشهای نو معلمان آموزش ابتدایی در انطباق برنامههای درسی با شرایط واقعی کلاس درس: بر اساس تجارب فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 62-84]
-
کیفیت زندگی در مدرسه
نقش هیجان های تحصیلی مثبت و منفی و کیفیت زندگی در مدرسه در پیش بینی شایستگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 85-100]
م
-
مدارس چندپایه
شناسایی الگوهای آموزشی معلّمان در تدریس درس تربیّتبدنی در مدارس چندپایه کشور [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 140-159]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
شناسایی الگوهای آموزشی معلّمان در تدریس درس تربیّتبدنی در مدارس چندپایه کشور [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 140-159]
-
مشق شب
تجارب زیستۀ معلّمان از طرّاحی و ارزیابی تکالیف دانشآموزان ابتدایی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 202-226]
-
معلّمان ابتدایی
عوامل مؤثّر بر کارآمدی آموزشی و پژوهشی مبتنی بر فنّاوری معلّمان ابتدایی با تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 22-42]
-
معلّمان ابتدایی
تجارب زیستۀ معلّمان از طرّاحی و ارزیابی تکالیف دانشآموزان ابتدایی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 202-226]
-
مهارت تمرکز
اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر مهارت تمرکز، سازگاری اجتماعی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 43-61]
-
مهارتهای ارتباطی
اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر مهارت تمرکز، سازگاری اجتماعی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 43-61]
-
مهارتهای حرفهای
عوامل مؤثّر بر کارآمدی آموزشی و پژوهشی مبتنی بر فنّاوری معلّمان ابتدایی با تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 22-42]
ن
-
نقشه مفهومی
کاربرد نقشههای مفهومی بهعنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]
-
نگرش
تأثیر الگوی مدیریّت آموزش در تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشجو معلّمان رشته آموزش ابتدایی: مطالعه آمیخته با رویکرد مثلثسازی دادهها [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 123-139]
-
نومعلمان
واکاوی چالشهای نو معلمان آموزش ابتدایی در انطباق برنامههای درسی با شرایط واقعی کلاس درس: بر اساس تجارب فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 62-84]
ه
-
هیجان تحصیلی مثبت
نقش هیجان های تحصیلی مثبت و منفی و کیفیت زندگی در مدرسه در پیش بینی شایستگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 85-100]
-
هیجان تحصیلی منفی
نقش هیجان های تحصیلی مثبت و منفی و کیفیت زندگی در مدرسه در پیش بینی شایستگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 85-100]
ی
-
یادگیری
اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر مهارت تمرکز، سازگاری اجتماعی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 43-61]
-
یادگیری
کاربرد نقشههای مفهومی بهعنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]
-
یادگیری مؤثّر
بررسی پیشایندها و پیامدهای دورههای برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفهای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد