نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ابتدایی بررسی پیشایندها و پیامدهای دوره‌های برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفه‌ای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]
  • آموزش ابتدایی تأثیر الگوی مدیریّت آموزش در تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشجو معلّمان رشته آموزش ابتدایی: مطالعه آمیخته با رویکرد مثلث‌سازی داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 123-139]
  • آموزش ابتدایی واکاوی چالش‌های نو معلمان آموزش ابتدایی در انطباق برنامه‌های درسی با شرایط واقعی کلاس درس: بر اساس تجارب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 62-84]
  • آموزش ابتدایی ارزشیابی اجرای آزمایشی بسته تربیت و یادگیری کتاب درسی کار و فناوری پایه ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 101-122]
  • آموزش مجازی بررسی پیشایندها و پیامدهای دوره‌های برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفه‌ای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]

ا

  • ارزشیابی برنامه درسی ارزشیابی اجرای آزمایشی بسته تربیت و یادگیری کتاب درسی کار و فناوری پایه ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 101-122]
  • اضطراب امتحان کاربرد نقشه‌های مفهومی به‌عنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]
  • الگوهای آموزش تربیّت‌بدنی شناسایی الگوهای آموزشی معلّمان در تدریس درس تربیّت‌بدنی در مدارس چندپایه کشور [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 140-159]
  • الگوی برنامه درسی شناسایی الگوهای آموزشی معلّمان در تدریس درس تربیّت‌بدنی در مدارس چندپایه کشور [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 140-159]
  • الگوی مدیریّت آموزش تأثیر الگوی مدیریّت آموزش در تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشجو معلّمان رشته آموزش ابتدایی: مطالعه آمیخته با رویکرد مثلث‌سازی داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 123-139]
  • انتقال طراحی و ارزیابی مدل‌های راهبردی برای موفقیت انتقال دانش‌آموزان ابتدایی به مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-21]

ب

  • برنامه درسی واکاوی چالش‌های نو معلمان آموزش ابتدایی در انطباق برنامه‌های درسی با شرایط واقعی کلاس درس: بر اساس تجارب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 62-84]
  • بستة تربیّت و یادگیری ارزشیابی اجرای آزمایشی بسته تربیت و یادگیری کتاب درسی کار و فناوری پایه ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 101-122]
  • بهبود آموزش بررسی پیشایندها و پیامدهای دوره‌های برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفه‌ای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]

پ

  • پدیدارشناسی واکاوی چالش‌های نو معلمان آموزش ابتدایی در انطباق برنامه‌های درسی با شرایط واقعی کلاس درس: بر اساس تجارب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 62-84]
  • پدیدارشناسی تجارب زیستۀ معلّمان از طرّاحی و ارزیابی تکالیف دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 202-226]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر الگوی مدیریّت آموزش در تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشجو معلّمان رشته آموزش ابتدایی: مطالعه آمیخته با رویکرد مثلث‌سازی داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 123-139]

ت

  • تجربۀ زیسته تجارب زیستۀ معلّمان از طرّاحی و ارزیابی تکالیف دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 202-226]
  • تکلیف شب تجارب زیستۀ معلّمان از طرّاحی و ارزیابی تکالیف دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 202-226]

ج

  • جیورجی تجارب زیستۀ معلّمان از طرّاحی و ارزیابی تکالیف دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 202-226]

ح

  • حمایت طراحی و ارزیابی مدل‌های راهبردی برای موفقیت انتقال دانش‌آموزان ابتدایی به مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-21]

د

  • داده‌بنیاد طراحی و ارزیابی مدل‌های راهبردی برای موفقیت انتقال دانش‌آموزان ابتدایی به مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-21]
  • دانش‌آموزان نقش هیجان های تحصیلی مثبت و منفی و کیفیت زندگی در مدرسه در پیش بینی شایستگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 85-100]
  • دانش‌آموزان اثربخشی شن‌بازی‌درمانی بر بهبود روحیه علمی دانش آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 227-244]
  • دانشجومعلّمان بررسی پیشایندها و پیامدهای دوره‌های برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفه‌ای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]
  • دانشگاه فرهنگیان واکاوی چالش‌های نو معلمان آموزش ابتدایی در انطباق برنامه‌های درسی با شرایط واقعی کلاس درس: بر اساس تجارب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 62-84]
  • درس تربیّت‌بدنی شناسایی الگوهای آموزشی معلّمان در تدریس درس تربیّت‌بدنی در مدارس چندپایه کشور [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 140-159]
  • درس علوم کاربرد نقشه‌های مفهومی به‌عنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]
  • دوره‌های برخط آزاد انبوه. (موک) بررسی پیشایندها و پیامدهای دوره‌های برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفه‌ای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]
  • دو نیمکرة مغز اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر مهارت تمرکز، سازگاری ‌اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 43-61]

ر

  • روحیه علمی اثربخشی شن‌بازی‌درمانی بر بهبود روحیه علمی دانش آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 227-244]
  • روش تدریس تأثیر الگوی مدیریّت آموزش در تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشجو معلّمان رشته آموزش ابتدایی: مطالعه آمیخته با رویکرد مثلث‌سازی داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 123-139]

س

  • سازگاری طراحی و ارزیابی مدل‌های راهبردی برای موفقیت انتقال دانش‌آموزان ابتدایی به مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-21]
  • سازگاری اجتماعی اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر مهارت تمرکز، سازگاری ‌اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 43-61]
  • سنجش برای یادگیری کاربرد نقشه‌های مفهومی به‌عنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]
  • سنجش تکوینی کاربرد نقشه‌های مفهومی به‌عنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]

ش

  • شایستگی تحصیلی نقش هیجان های تحصیلی مثبت و منفی و کیفیت زندگی در مدرسه در پیش بینی شایستگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 85-100]
  • شن‌بازی‌درمانی اثربخشی شن‌بازی‌درمانی بر بهبود روحیه علمی دانش آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 227-244]

ف

  • فنّاوری عوامل مؤثّر بر کارآمدی آموزشی و پژوهشی مبتنی بر فنّاوری معلّمان ابتدایی با تأکید بر توسعه مهارت‌های حرفه‌ای [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 22-42]

ک

  • کارآمدی آموزشی و پژوهشی عوامل مؤثّر بر کارآمدی آموزشی و پژوهشی مبتنی بر فنّاوری معلّمان ابتدایی با تأکید بر توسعه مهارت‌های حرفه‌ای [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 22-42]
  • کار و فنّاوری ارزشیابی اجرای آزمایشی بسته تربیت و یادگیری کتاب درسی کار و فناوری پایه ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 101-122]
  • کلاس درس واکاوی چالش‌های نو معلمان آموزش ابتدایی در انطباق برنامه‌های درسی با شرایط واقعی کلاس درس: بر اساس تجارب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 62-84]
  • کیفیت زندگی در مدرسه نقش هیجان های تحصیلی مثبت و منفی و کیفیت زندگی در مدرسه در پیش بینی شایستگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 85-100]

م

  • مدارس چندپایه شناسایی الگوهای آموزشی معلّمان در تدریس درس تربیّت‌بدنی در مدارس چندپایه کشور [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 140-159]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری شناسایی الگوهای آموزشی معلّمان در تدریس درس تربیّت‌بدنی در مدارس چندپایه کشور [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 140-159]
  • مشق شب تجارب زیستۀ معلّمان از طرّاحی و ارزیابی تکالیف دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 202-226]
  • معلّمان ابتدایی عوامل مؤثّر بر کارآمدی آموزشی و پژوهشی مبتنی بر فنّاوری معلّمان ابتدایی با تأکید بر توسعه مهارت‌های حرفه‌ای [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 22-42]
  • معلّمان ابتدایی تجارب زیستۀ معلّمان از طرّاحی و ارزیابی تکالیف دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 202-226]
  • مهارت تمرکز اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر مهارت تمرکز، سازگاری ‌اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 43-61]
  • مهارت‌های ارتباطی اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر مهارت تمرکز، سازگاری ‌اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 43-61]
  • مهارت‌های حرفه‌ای عوامل مؤثّر بر کارآمدی آموزشی و پژوهشی مبتنی بر فنّاوری معلّمان ابتدایی با تأکید بر توسعه مهارت‌های حرفه‌ای [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 22-42]

ن

  • نقشه مفهومی کاربرد نقشه‌های مفهومی به‌عنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]
  • نگرش تأثیر الگوی مدیریّت آموزش در تغییر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشجو معلّمان رشته آموزش ابتدایی: مطالعه آمیخته با رویکرد مثلث‌سازی داده‌ها [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 123-139]
  • نومعلمان واکاوی چالش‌های نو معلمان آموزش ابتدایی در انطباق برنامه‌های درسی با شرایط واقعی کلاس درس: بر اساس تجارب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 62-84]

ه

  • هیجان تحصیلی مثبت نقش هیجان های تحصیلی مثبت و منفی و کیفیت زندگی در مدرسه در پیش بینی شایستگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 85-100]
  • هیجان تحصیلی منفی نقش هیجان های تحصیلی مثبت و منفی و کیفیت زندگی در مدرسه در پیش بینی شایستگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 85-100]

ی

  • یادگیری اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر مهارت تمرکز، سازگاری ‌اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 43-61]
  • یادگیری کاربرد نقشه‌های مفهومی به‌عنوان ابزار سنجش تکوینی و تأثیر آن بر یادگیری و اضطراب امتحان [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 160-179]
  • یادگیری مؤثّر بررسی پیشایندها و پیامدهای دوره‌های برخط آزاد انبوه(موک) بر توسعة حرفه‌ای دانشجومعلّمان آموزش ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 180-201]