آ
-
آموزش
تحلیل ساحت علمی فناوری کتاب علوم تجربی ؛ چشماندازی نو به سند تحول [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 139-159]
-
آموزش خودکنترلی هیجانی
اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر ارتباطات جمعی و رفتارهای نابهنجار در دانشآموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 63-77]
-
آموزش فارسی
طراحی برنامه درسی آموزش فارسی مبتنی بر رویکرد قصهگویی در دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 78-95]
-
آموزش گروهی
تعیین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تفکر انتقادی بر بهزیستی دانشآموزان دختر [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 125-138]
ا
-
ابتدایی
تأثیر داستانگویی دیجیتال بر بهبود مهارت حل مسئله اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 175-189]
-
اثرگذاری عوامل مدرسهای
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در مدرسه در ایجاد و ارتقای سواد عاطفی اجتماعی دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 160-174]
-
اجتماعی
تأثیر داستانگویی دیجیتال بر بهبود مهارت حل مسئله اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 175-189]
-
اخلاق
میزان آشنایی معلمان با اصول اخلاق حرفهای در یادگیری الکترونیکی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 51-62]
-
ارتباطات جمعی
اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر ارتباطات جمعی و رفتارهای نابهنجار در دانشآموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 63-77]
-
اشتیاق تحصیلی
اثربخشی الگوی تدریس 5E بر اشتیاق و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 181-191]
-
اصول اخلاق حرفهای
میزان آشنایی معلمان با اصول اخلاق حرفهای در یادگیری الکترونیکی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 51-62]
-
اضطراب اجتماعی
پیشبینی اضطراب اجتماعی معلمان مدارس نیاز ویژه بر اساس نشخوار فکری و طرحوارههای ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 111-124]
-
الگوی تدریس5E
اثربخشی الگوی تدریس 5E بر اشتیاق و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 181-191]
-
امید به زندگی
رابطه ی مهارتهای ارتباطی، سلامت روان و امید به زندگی با تاب آوری در دانشجو-معلمان دوره ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 132-147]
-
انسجام روانی
نقش واسطهای سبکهای دلبستگی در رابطۀ بین احساس انسجام روانی با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مدرسه [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 101-84]
-
انگیزه
رابطة مدیریت استعداد با توسعة مهارتهای یادگیری ترکیبی: آزمون نقش میانجی انگیزه خودمختار در بین دانشآموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 37-50]
ب
-
بازنمایی تصویری
رابطه بازنمایی تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]
-
برنامة درسی
طراحی برنامه درسی آموزش فارسی مبتنی بر رویکرد قصهگویی در دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 78-95]
-
بهزیستی مدرسه
تعیین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تفکر انتقادی بر بهزیستی دانشآموزان دختر [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 125-138]
پ
-
پایۀ ششم ابتدایی
رابطه بازنمایی تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]
-
پیشرفت تحصیلی
اثربخشی الگوی تدریس 5E بر اشتیاق و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 181-191]
ت
-
تابآوری
رابطه ی مهارتهای ارتباطی، سلامت روان و امید به زندگی با تاب آوری در دانشجو-معلمان دوره ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 132-147]
-
تحلیل عاملی
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در مدرسه در ایجاد و ارتقای سواد عاطفی اجتماعی دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 160-174]
-
تفکر انتقادی
تعیین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تفکر انتقادی بر بهزیستی دانشآموزان دختر [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 125-138]
-
توانایی فضایی-دیداری
رابطه بازنمایی تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]
-
توانمندی روانیحرکتی
رابطه بازنمایی تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]
-
توسعة مهارتها
رابطة مدیریت استعداد با توسعة مهارتهای یادگیری ترکیبی: آزمون نقش میانجی انگیزه خودمختار در بین دانشآموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 37-50]
ح
-
حل مسئله
رابطه بازنمایی تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]
-
حل مسئله
تأثیر داستانگویی دیجیتال بر بهبود مهارت حل مسئله اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 175-189]
خ
-
خودتنظیمی
تعیین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تفکر انتقادی بر بهزیستی دانشآموزان دختر [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 125-138]
-
خودکارآمدی تحصیلی
نقش واسطهگری خودکارآمدی تحصیلی در رابطه با خوشبینی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
-
خوشبینی تحصیلی
نقش واسطهگری خودکارآمدی تحصیلی در رابطه با خوشبینی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
د
-
داستانگویی
تأثیر داستانگویی دیجیتال بر بهبود مهارت حل مسئله اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 175-189]
-
دانشآموزان
نقش واسطهگری خودکارآمدی تحصیلی در رابطه با خوشبینی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
-
دانشآموزان
تعیین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تفکر انتقادی بر بهزیستی دانشآموزان دختر [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 125-138]
-
دانشآموزان پایة ششم ابتدایی
اثربخشی الگوی تدریس 5E بر اشتیاق و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 181-191]
-
دانشجو-معلمان دختر
رابطه ی مهارتهای ارتباطی، سلامت روان و امید به زندگی با تاب آوری در دانشجو-معلمان دوره ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 132-147]
-
درک مطلب شنیداری
رابطه بازنمایی تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]
-
درگیری تحصیلی
نقش واسطهگری خودکارآمدی تحصیلی در رابطه با خوشبینی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
-
دورة ابتدایی
طراحی برنامه درسی آموزش فارسی مبتنی بر رویکرد قصهگویی در دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 78-95]
-
دورة ابتدایی
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در مدرسه در ایجاد و ارتقای سواد عاطفی اجتماعی دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 160-174]
-
دیجیتال
تأثیر داستانگویی دیجیتال بر بهبود مهارت حل مسئله اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 175-189]
ر
-
راهبران آموزشی و تربیتی
رابطة نظارت و راهنمایی راهبران آموزشی و تربیتی با صلاحیتهای حرفهای معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-36]
-
راهبردهای یادگیری
تعیین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تفکر انتقادی بر بهزیستی دانشآموزان دختر [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 125-138]
-
رفتارهای نابهنجار
اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر ارتباطات جمعی و رفتارهای نابهنجار در دانشآموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 63-77]
س
-
سازگاری اجتماعی
نقش واسطهای سبکهای دلبستگی در رابطۀ بین احساس انسجام روانی با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مدرسه [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 101-84]
-
سبکهای دلبستگی
نقش واسطهای سبکهای دلبستگی در رابطۀ بین احساس انسجام روانی با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مدرسه [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 101-84]
-
سلامت روان
رابطه ی مهارتهای ارتباطی، سلامت روان و امید به زندگی با تاب آوری در دانشجو-معلمان دوره ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 132-147]
-
سواد اجتماعی
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در مدرسه در ایجاد و ارتقای سواد عاطفی اجتماعی دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 160-174]
-
سواد عاطفی
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در مدرسه در ایجاد و ارتقای سواد عاطفی اجتماعی دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 160-174]
ص
-
صلاحیتهای حرفهای
رابطة نظارت و راهنمایی راهبران آموزشی و تربیتی با صلاحیتهای حرفهای معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-36]
ط
-
طرحوارههای ناسازگار اولیه
پیشبینی اضطراب اجتماعی معلمان مدارس نیاز ویژه بر اساس نشخوار فکری و طرحوارههای ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 111-124]
ف
-
فرهنگ
طراحی برنامه درسی آموزش فارسی مبتنی بر رویکرد قصهگویی در دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 78-95]
ق
-
قصهگویی
طراحی برنامه درسی آموزش فارسی مبتنی بر رویکرد قصهگویی در دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 78-95]
ک
-
کیفیت زندگی مدرسهای
نقش واسطهای سبکهای دلبستگی در رابطۀ بین احساس انسجام روانی با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مدرسه [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 101-84]
م
-
مدارس ابتدایی
رابطة نظارت و راهنمایی راهبران آموزشی و تربیتی با صلاحیتهای حرفهای معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-36]
-
مدیریت استعداد
رابطة مدیریت استعداد با توسعة مهارتهای یادگیری ترکیبی: آزمون نقش میانجی انگیزه خودمختار در بین دانشآموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 37-50]
-
معلمان
میزان آشنایی معلمان با اصول اخلاق حرفهای در یادگیری الکترونیکی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 51-62]
-
معلمان مدارس نیاز ویژه
پیشبینی اضطراب اجتماعی معلمان مدارس نیاز ویژه بر اساس نشخوار فکری و طرحوارههای ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 111-124]
-
مهارت ارتباطی
رابطه ی مهارتهای ارتباطی، سلامت روان و امید به زندگی با تاب آوری در دانشجو-معلمان دوره ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 132-147]
ن
-
نشخوار فکری
پیشبینی اضطراب اجتماعی معلمان مدارس نیاز ویژه بر اساس نشخوار فکری و طرحوارههای ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 111-124]
-
نظارت و راهنمایی
رابطة نظارت و راهنمایی راهبران آموزشی و تربیتی با صلاحیتهای حرفهای معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-36]
و
-
وابستگی به زمینه
رابطه بازنمایی تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
میزان آشنایی معلمان با اصول اخلاق حرفهای در یادگیری الکترونیکی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 51-62]
-
یادگیری ترکیبی
رابطة مدیریت استعداد با توسعة مهارتهای یادگیری ترکیبی: آزمون نقش میانجی انگیزه خودمختار در بین دانشآموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 37-50]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد