نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تحلیل ساحت علمی فناوری کتاب علوم تجربی ؛ چشم‌اندازی نو به سند تحول [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 139-159]
  • آموزش خودکنترلی هیجانی اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر ارتباطات جمعی و رفتارهای نابهنجار در دانش‌آموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 63-77]
  • آموزش فارسی طراحی برنامه درسی آموزش فارسی مبتنی بر رویکرد قصه‌گویی در دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 78-95]
  • آموزش گروهی تعیین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تفکر انتقادی بر بهزیستی دانش‌آموزان دختر [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 125-138]

ا

  • ابتدایی تأثیر داستان‌گویی‌ دیجیتال بر بهبود مهارت حل مسئله اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 175-189]
  • اثرگذاری عوامل مدرسه‌ای شناسایی و اولویت‌‌بندی عوامل اثرگذار در مدرسه در ایجاد و ارتقای سواد عاطفی اجتماعی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 160-174]
  • اجتماعی تأثیر داستان‌گویی‌ دیجیتال بر بهبود مهارت حل مسئله اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 175-189]
  • اخلاق میزان آشنایی معلمان با اصول اخلاق حرفه‌ای در یادگیری الکترونیکی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 51-62]
  • ارتباطات جمعی اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر ارتباطات جمعی و رفتارهای نابهنجار در دانش‌آموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 63-77]
  • اشتیاق تحصیلی اثربخشی الگوی تدریس 5E بر اشتیاق و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 181-191]
  • اصول اخلاق حرفه‌ای میزان آشنایی معلمان با اصول اخلاق حرفه‌ای در یادگیری الکترونیکی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 51-62]
  • اضطراب اجتماعی پیش‌بینی اضطراب اجتماعی معلمان مدارس نیاز ویژه بر اساس نشخوار فکری و طرحواره‌های ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 111-124]
  • الگوی تدریس5E اثربخشی الگوی تدریس 5E بر اشتیاق و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 181-191]
  • امید به زندگی رابطه ‌ی مهارتهای ارتباطی، سلامت روان و امید به زندگی با تاب آوری در دانشجو-معلمان دوره ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 132-147]
  • انسجام روانی نقش واسطه‌ای سبک‌های دلبستگی در رابطۀ بین احساس انسجام روانی با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مدرسه [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 101-84]
  • انگیزه رابطة مدیریت استعداد با توسعة مهارت‌های یادگیری ترکیبی: آزمون نقش میانجی انگیزه خودمختار در بین دانش‌آموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 37-50]

ب

  • بازنمایی‌ تصویری رابطه بازنمایی‌ تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]
  • برنامة درسی طراحی برنامه درسی آموزش فارسی مبتنی بر رویکرد قصه‌گویی در دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 78-95]
  • بهزیستی مدرسه تعیین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تفکر انتقادی بر بهزیستی دانش‌آموزان دختر [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 125-138]

پ

  • پایۀ ششم ابتدایی رابطه بازنمایی‌ تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]
  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی الگوی تدریس 5E بر اشتیاق و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 181-191]

ت

  • تاب‌آوری رابطه ‌ی مهارتهای ارتباطی، سلامت روان و امید به زندگی با تاب آوری در دانشجو-معلمان دوره ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 132-147]
  • تحلیل عاملی شناسایی و اولویت‌‌بندی عوامل اثرگذار در مدرسه در ایجاد و ارتقای سواد عاطفی اجتماعی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 160-174]
  • تفکر انتقادی تعیین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تفکر انتقادی بر بهزیستی دانش‌آموزان دختر [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 125-138]
  • توانایی فضایی-دیداری رابطه بازنمایی‌ تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]
  • توانمندی روانی‌حرکتی رابطه بازنمایی‌ تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]
  • توسعة مهارت‌ها رابطة مدیریت استعداد با توسعة مهارت‌های یادگیری ترکیبی: آزمون نقش میانجی انگیزه خودمختار در بین دانش‌آموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 37-50]

ح

  • حل مسئله رابطه بازنمایی‌ تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]
  • حل مسئله تأثیر داستان‌گویی‌ دیجیتال بر بهبود مهارت حل مسئله اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 175-189]

خ

  • خودتنظیمی تعیین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تفکر انتقادی بر بهزیستی دانش‌آموزان دختر [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 125-138]
  • خودکارآمدی تحصیلی نقش واسطه‌گری خودکارآمدی تحصیلی در رابطه با خوش‌بینی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
  • خوش‌بینی تحصیلی نقش واسطه‌گری خودکارآمدی تحصیلی در رابطه با خوش‌بینی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]

د

  • داستان‌گویی تأثیر داستان‌گویی‌ دیجیتال بر بهبود مهارت حل مسئله اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 175-189]
  • دانش‌آموزان نقش واسطه‌گری خودکارآمدی تحصیلی در رابطه با خوش‌بینی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
  • دانش‌آموزان تعیین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تفکر انتقادی بر بهزیستی دانش‌آموزان دختر [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 125-138]
  • دانش‌آموزان پایة ششم ابتدایی اثربخشی الگوی تدریس 5E بر اشتیاق و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 181-191]
  • دانشجو-معلمان دختر رابطه ‌ی مهارتهای ارتباطی، سلامت روان و امید به زندگی با تاب آوری در دانشجو-معلمان دوره ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 132-147]
  • درک مطلب شنیداری رابطه بازنمایی‌ تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]
  • درگیری تحصیلی نقش واسطه‌گری خودکارآمدی تحصیلی در رابطه با خوش‌بینی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
  • دورة ابتدایی طراحی برنامه درسی آموزش فارسی مبتنی بر رویکرد قصه‌گویی در دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 78-95]
  • دورة ابتدایی شناسایی و اولویت‌‌بندی عوامل اثرگذار در مدرسه در ایجاد و ارتقای سواد عاطفی اجتماعی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 160-174]
  • دیجیتال تأثیر داستان‌گویی‌ دیجیتال بر بهبود مهارت حل مسئله اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 175-189]

ر

  • راهبران آموزشی و تربیتی رابطة نظارت و راهنمایی راهبران آموزشی و تربیتی با صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-36]
  • راهبردهای یادگیری تعیین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تفکر انتقادی بر بهزیستی دانش‌آموزان دختر [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 125-138]
  • رفتارهای نابهنجار اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر ارتباطات جمعی و رفتارهای نابهنجار در دانش‌آموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 63-77]

س

  • سازگاری اجتماعی نقش واسطه‌ای سبک‌های دلبستگی در رابطۀ بین احساس انسجام روانی با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مدرسه [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 101-84]
  • سبک‌های دلبستگی نقش واسطه‌ای سبک‌های دلبستگی در رابطۀ بین احساس انسجام روانی با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مدرسه [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 101-84]
  • سلامت روان رابطه ‌ی مهارتهای ارتباطی، سلامت روان و امید به زندگی با تاب آوری در دانشجو-معلمان دوره ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 132-147]
  • سواد اجتماعی شناسایی و اولویت‌‌بندی عوامل اثرگذار در مدرسه در ایجاد و ارتقای سواد عاطفی اجتماعی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 160-174]
  • سواد عاطفی شناسایی و اولویت‌‌بندی عوامل اثرگذار در مدرسه در ایجاد و ارتقای سواد عاطفی اجتماعی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 160-174]

ص

  • صلاحیت‌های حرفه‌ای رابطة نظارت و راهنمایی راهبران آموزشی و تربیتی با صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-36]

ط

  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه پیش‌بینی اضطراب اجتماعی معلمان مدارس نیاز ویژه بر اساس نشخوار فکری و طرحواره‌های ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 111-124]

ف

  • فرهنگ طراحی برنامه درسی آموزش فارسی مبتنی بر رویکرد قصه‌گویی در دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 78-95]

ق

  • قصه‌گویی طراحی برنامه درسی آموزش فارسی مبتنی بر رویکرد قصه‌گویی در دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 78-95]

ک

  • کیفیت زندگی مدرسه‏ای نقش واسطه‌ای سبک‌های دلبستگی در رابطۀ بین احساس انسجام روانی با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مدرسه [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 101-84]

م

  • مدارس ابتدایی رابطة نظارت و راهنمایی راهبران آموزشی و تربیتی با صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-36]
  • مدیریت استعداد رابطة مدیریت استعداد با توسعة مهارت‌های یادگیری ترکیبی: آزمون نقش میانجی انگیزه خودمختار در بین دانش‌آموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 37-50]
  • معلمان میزان آشنایی معلمان با اصول اخلاق حرفه‌ای در یادگیری الکترونیکی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 51-62]
  • معلمان مدارس نیاز ویژه پیش‌بینی اضطراب اجتماعی معلمان مدارس نیاز ویژه بر اساس نشخوار فکری و طرحواره‌های ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 111-124]
  • مهارت ارتباطی رابطه ‌ی مهارتهای ارتباطی، سلامت روان و امید به زندگی با تاب آوری در دانشجو-معلمان دوره ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 132-147]

ن

  • نشخوار فکری پیش‌بینی اضطراب اجتماعی معلمان مدارس نیاز ویژه بر اساس نشخوار فکری و طرحواره‌های ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 111-124]
  • نظارت و راهنمایی رابطة نظارت و راهنمایی راهبران آموزشی و تربیتی با صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-36]

و

  • وابستگی به زمینه رابطه بازنمایی‌ تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]

ی

  • یادگیری الکترونیکی میزان آشنایی معلمان با اصول اخلاق حرفه‌ای در یادگیری الکترونیکی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 51-62]
  • یادگیری ترکیبی رابطة مدیریت استعداد با توسعة مهارت‌های یادگیری ترکیبی: آزمون نقش میانجی انگیزه خودمختار در بین دانش‌آموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 37-50]