نمایه نویسندگان

آ

  • آذین، شیلان رابطه مدیریت دانش و رفتار اطلاع‌یابی با سبک ترجیحی تدریس ‏‏معلمان ابتدایی، نقش ‏‏‏میانجی‌گرانه خلاقیت معلمان‎ [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 163-180]

ا

  • ابراهیمی مقدم، ندا شناسایی و اولویت‌‌بندی عوامل اثرگذار در مدرسه در ایجاد و ارتقای سواد عاطفی اجتماعی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 160-174]
  • ابطحی، معصومه سادات رابطه مدیریت دانش و رفتار اطلاع‌یابی با سبک ترجیحی تدریس ‏‏معلمان ابتدایی، نقش ‏‏‏میانجی‌گرانه خلاقیت معلمان‎ [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 163-180]
  • ارجمندی، مهناز اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر ارتباطات جمعی و رفتارهای نابهنجار در دانش‌آموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 63-77]
  • استوار، صغری نقش میانجی‌گری انگیزش تحصیلی در پیش‌بینی درگیری تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 33-18]
  • اسفندیاری، اسحاق رابطة نظارت و راهنمایی راهبران آموزشی و تربیتی با صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-36]
  • اسمعیل زاده سیدی، محدثه میزان آشنایی معلمان با اصول اخلاق حرفه‌ای در یادگیری الکترونیکی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 51-62]
  • اصابت طبری، ابراهیم رابطة نظارت و راهنمایی راهبران آموزشی و تربیتی با صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-36]
  • اصفهانی، مریم رابطه مدیریت دانش و رفتار اطلاع‌یابی با سبک ترجیحی تدریس ‏‏معلمان ابتدایی، نقش ‏‏‏میانجی‌گرانه خلاقیت معلمان‎ [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 163-180]
  • اللهی، ذبیح اله میزان آشنایی معلمان با اصول اخلاق حرفه‌ای در یادگیری الکترونیکی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 51-62]

پ

  • پاکزاد، شادمهر طراحی برنامه درسی آموزش فارسی مبتنی بر رویکرد قصه‌گویی در دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 78-95]
  • پاک مهر، حمیده پیش‌بینی اضطراب اجتماعی معلمان مدارس نیاز ویژه بر اساس نشخوار فکری و طرحواره‌های ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 111-124]

ت

  • تجری، طیبه طراحی برنامه درسی آموزش فارسی مبتنی بر رویکرد قصه‌گویی در دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 78-95]

ث

  • ثامتی، ناهید نقش واسطه‌ای سبک‌های دلبستگی در رابطۀ بین احساس انسجام روانی با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مدرسه [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 101-84]

ج

  • جعفرخانی، فاطمه طراحی آموزشی بازی وارسازی شده مبتنی بر داربست عاطفی و تاثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پنجم ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 17-1]

ح

  • حاجتی کاجی، حسین تأثیر یادگیری و آزمون عملکردی اوریگامی‌محور بر خلاقیت و خودارجمندی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 48-34]

خ

  • خجسته، سعیده اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر ارتباطات جمعی و رفتارهای نابهنجار در دانش‌آموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 63-77]
  • خلیل پور، صبا اثربخشی رنگ‌آمیزی ماندالا بر سبک‌های اسناد و نشخوار فکری دانش‌آموزان متقاضی آزمون‌های ورودی استعداد‌های درخشان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 148-162]
  • خیاط غیاثی، پروین رابطه ‌ی مهارتهای ارتباطی، سلامت روان و امید به زندگی با تاب آوری در دانشجو-معلمان دوره ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 132-147]

د

  • دهقان کلیشادی، فاطمه تحلیل ساحت علمی فناوری کتاب علوم تجربی ؛ چشم‌اندازی نو به سند تحول [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 139-159]
  • دولتی، پگاه اثربخشی رنگ‌آمیزی ماندالا بر سبک‌های اسناد و نشخوار فکری دانش‌آموزان متقاضی آزمون‌های ورودی استعداد‌های درخشان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 148-162]

ر

  • رازبانیان، فاطمه رابطه بازنمایی‌ تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]
  • رستمی، مریم نقش واسطه‌ای سبک‌های دلبستگی در رابطۀ بین احساس انسجام روانی با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مدرسه [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 101-84]
  • رضائی، فاطمه زهرا تأثیر داستان‌گویی‌ دیجیتال بر بهبود مهارت حل مسئله اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 175-189]
  • رضایی راد، مجتبی طراحی آموزشی بازی وارسازی شده مبتنی بر داربست عاطفی و تاثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پنجم ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 17-1]
  • رضایی راد، مجتبی طراحی و اجرای تکنیک تئاتر نمایشی و تأثیر آن بر خودکنترلی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 117-102]
  • رود افشانی، نفیسه نقش واسطه‌ای سبک‌های دلبستگی در رابطۀ بین احساس انسجام روانی با سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مدرسه [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 101-84]
  • روشنیان رامین، محسن میزان آشنایی معلمان با اصول اخلاق حرفه‌ای در یادگیری الکترونیکی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 51-62]

س

  • سبزی پور، امیر اثربخشی بازی آموزشی تعاملی بر مهارت ارتباطی و حل مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 83-71]
  • سرجامه شورانی، فاطمه رابطه ‌ی مهارتهای ارتباطی، سلامت روان و امید به زندگی با تاب آوری در دانشجو-معلمان دوره ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 132-147]

ش

  • شریفی، طیبه تعیین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تفکر انتقادی بر بهزیستی دانش‌آموزان دختر [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 125-138]

ع

  • عارفی، محبوبه تأثیر یادگیری و آزمون عملکردی اوریگامی‌محور بر خلاقیت و خودارجمندی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 48-34]
  • عزیزی محمودآباد، مهران رابطه بازنمایی‌ تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]
  • علویان، فیروزه تحلیل ساحت علمی فناوری کتاب علوم تجربی ؛ چشم‌اندازی نو به سند تحول [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 139-159]

غ

  • غضنفری، احمد تعیین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تفکر انتقادی بر بهزیستی دانش‌آموزان دختر [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 125-138]
  • غفاری نیا، احمدرضا اثربخشی الگوی تدریس 5E بر اشتیاق و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 181-191]
  • غفاری نیا، رضا اثربخشی الگوی تدریس 5E بر اشتیاق و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 181-191]

ف

  • فتحی، اسوه اثربخشی بازی آموزشی تعاملی بر مهارت ارتباطی و حل مسئله ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 83-71]
  • فتحی هفشجانی، فرشیده طراحی الگوی کارایی متاورس در پرورش دانش‌آموزان پژوهنده [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 70-49]

ق

  • قاسمیان، فرحناز تأثیر توسعه مهارت‌های حرکتی بر عزت نفس و میزان فعالیت بدنی دانش‌آموزان دوره اول مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 118-131]

ک

  • کریمی باغملک، آیت رابطة نظارت و راهنمایی راهبران آموزشی و تربیتی با صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-36]

گ

  • گرزین متاعی، زینب تأثیر داستان‌گویی‌ دیجیتال بر بهبود مهارت حل مسئله اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 175-189]

م

  • متولی زاده بافقی، سمانه پیش‌بینی اضطراب اجتماعی معلمان مدارس نیاز ویژه بر اساس نشخوار فکری و طرحواره‌های ناسازگار [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 111-124]
  • محمدبرزی، الهام اثربخشی رنگ‌آمیزی ماندالا بر سبک‌های اسناد و نشخوار فکری دانش‌آموزان متقاضی آزمون‌های ورودی استعداد‌های درخشان [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 148-162]
  • محمدی، بتول تعیین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تفکر انتقادی بر بهزیستی دانش‌آموزان دختر [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 125-138]
  • محمودی، سیروس نقش واسطه‌گری خودکارآمدی تحصیلی در رابطه با خوش‌بینی تحصیلی و درگیری تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
  • مغیثی، دریا طراحی آموزشی بازی وارسازی شده مبتنی بر داربست عاطفی و تاثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پنجم ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 17-1]
  • منوجهری، شیما تأثیر یادگیری و آزمون عملکردی اوریگامی‌محور بر خلاقیت و خودارجمندی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 48-34]
  • مهدیخانی، سمیرا رابطة مدیریت استعداد با توسعة مهارت‌های یادگیری ترکیبی: آزمون نقش میانجی انگیزه خودمختار در بین دانش‌آموزان دورة ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 37-50]
  • میرزایی، پردیس رابطه بازنمایی‌ تصویری با توانایی حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی: بررسی نقش تعدیلی توانمندی روانی حرکتی، درک مطلب شنیداری، وابستگی به زمینه و توانایی فضایی-دیداری [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 96-110]

ن

  • نظری، خسرو رابطة نظارت و راهنمایی راهبران آموزشی و تربیتی با صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1403، صفحه 21-36]

ه

  • همایون نیا فیروزجاه، مرتضی تأثیر توسعه مهارت‌های حرکتی بر عزت نفس و میزان فعالیت بدنی دانش‌آموزان دوره اول مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1403، صفحه 118-131]